czechy, austria, wyjazd na dowód osobisty
Szymon Wilkołazki
2004-07-31 11:35:35 UTC
Witam!
Mam pytanie: jak wygląda w praktyce przekraczanie granicy
polsko-czeskiej i czesko-austriackiej na nowym dowodzie osobistym?

Nie jestem pewien, czy nie zostane cofniety z granicy. Teoretycznie nie
powinno byc trudnosci, ale moze ktos juz tak jezdzil i wie, jak na to
reaguja celnicy.

Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi,
Pozdrawiam,
Szymon W.
antarex
2004-07-31 11:58:25 UTC
Post by Szymon Wilkołazki
Nie jestem pewien, czy nie zostane cofniety z granicy. Teoretycznie nie
powinno byc trudnosci, ale moze ktos juz tak jezdzil i wie, jak na to
reaguja celnicy.
Celników na tych granicach nie ma juz od 1 maja.
Szymon Wilkołazki
2004-07-31 12:40:30 UTC
Post by antarex
Celników na tych granicach nie ma juz od 1 maja.
Moze nie napisalem dokladnie, chodzilo mi o sluzby graniczne...
Slyszalem o przypadkach cofniecia z granicy niektorych osob, chcacych
przekroczyc ja poslugujac sie dowodem osobistym. Planuje niedlugo wyjazd
do Austrii przez Czechy, ale niestety nie zdaze wyrobic paszportu, a
stary stracil waznosc.

Pozdrawiam,
Szymon W.
Piotr
2004-07-31 17:18:18 UTC
Post by Szymon Wilkołazki
Mam pytanie: jak wygląda w praktyce przekraczanie granicy
polsko-czeskiej i czesko-austriackiej na nowym dowodzie osobistym?
polsko-czeska pokonywalem kilkakrotnie na roznych przejsciach
korzystajac z d.o. i nie bylo zadnego problemu.Podejrzewam
ze na austriacko-czeskiej jest tak samo.

Piotr
www.pet.any.pl
Marcin
2004-07-31 18:48:26 UTC
Post by Szymon Wilkołazki
Witam!
Mam pytanie: jak wygl±da w praktyce przekraczanie granicy
polsko-czeskiej i czesko-austriackiej na nowym dowodzie osobistym?
Nie ma najmniejszych problemow. Od 1 maja kilkakrotnie przekraczalem granice
polsko-czeska
i czesko - austriacka w kilku roznych miejscach i nie bylo najmniejszysz
problemow.
W autokarach liniowych ktorymi mialem okazje jechac co druga osoba okazuje
dowod osobisty.

Pozdrawiam
Marcin z Sosnowca