Cieple zrodla na Slowacji
Darek vel filip122
2006-06-02 00:45:32 UTC
Chce sie wybrac w tym roku w trzy rodziny na tzw cieple zrodla na Slowacji
.

Jak miescowosc byscie polecili . tak zeby bylo i blisko na te owe zrodla i
zeby jakas miejscowosc gdzie kwitnie jakies nocne zycie , i nie tylko,
deptak jakis, piwko . cos na styl Hajduszoboszlo na wegrzech .
--
Pozdrawiam 3majta sie cieplo zima ODCHODZI

Darek vel filip122 ***@wp.pl
mobile 693864222 GG 2237649
Darek vel filip122
2006-06-02 01:23:27 UTC
Post by Darek vel filip122
[...]
A moze Tatralandia i okolice . byl tam ktos ?

Tapatik
2006-06-02 06:27:22 UTC
[...]
Ja byłem w Besenovej. Baseny są OK, ale tak zwanego życia nocnego tam
prawie nie ma. To jest malutka miejscowość, wręcz wioska.
Natomiast moi rodzice byli w Liptovym Mikulaszu w Tatralandii. Twierdzą,
że są tam o wiele wspanialsze baseny (i niestety wyższe ceny), natomiast
o życiu nocnym się nie wypowiadali, choć Liptovy Mikulasz jest o wiele
większy niż Besenova.
Natomiast o Hajduszoboszlo nie słyszałem. Możesz napisać coś więcej?
Coś mnie korci, aby w te wakacje pojechać na Węgry.
Darek vel filip122
2006-06-02 08:07:58 UTC
Natomiast o Hajduszoboszlo nie s³ysza³em. Mo¿esz napisaæ co¶ wiêcej?
Co¶ mnie korci, aby w te wakacje pojechaæ na Wêgry.
W Hajduszoboszlo byli znajomi wiele razy jest tam rewelacyjnie , oprocz
zrodel termalnych prawdziwe zycie nocna na deptaku i nie tylko , normalny
zachod jak to sie mowi ...

Jechalibysmy do Hajduszoboszlo , ale jest dalej , i drozej , a jedziemy w
trzy rodziny i jedna z nich nie ma zbyd dobrych finansow , niestety ,,,,

v***@poczta.onet.pl
2006-06-02 09:13:07 UTC
Post by Tapatik
[...]
baseny sa fajne, ale z zyciem nocnym to slabo. przynajmniej dwa lata temu jak
uderzylismy tam studencka ekipa spragniona zabawy, to nie dzialo sie kompletnie
nic

no ale i tak masz tam wieksze szanse na to, ze sie cos bedzie dzialo niz w
takich wioskach z termami jak besenova, lucky, kalameny, oravice itp :)
Rafi
2006-06-02 18:59:15 UTC
Piwo na Słowacji jest wszedzie a w 3 rodziny da sie rozkrecić imprezę bez
łaski miejscowych ;-)A jakby co do Zakopanego rzut beretem. Tam na pewno ktos
bedzie imprezował.

Mi sie w Vitanovej podobało własnie dlatego że spokojnie.
Rafi
2006-06-02 19:01:22 UTC
Post by Rafi
Mi sie w Vitanovej podobało własnie dlatego że spokojnie.
Oravice miałem na mysli, ale to w sumie na jedno wychodzi.