TGV - rozklad jazdy (dzialajacy)
r***@alpha.net.pl
2005-06-13 17:10:51 UTC
Muszę w niedzielę dostać się do Valence (Francja, 100km od Lyonu),
ale jakoś nie bardzo mogę połapać się na stronach TGV lub SNCF :/

Strona TGV w ogóle wysypuje mi się na wyszukiwaniu połączeń z błędem 404 :)
natomiast SNCF znajduje mi połączenie, ale nawet nie pokazuje mi ceny biletu :/

A ogólnie ma ktoś lepszy pomysł na dostanie się na południe Francji niż bus
Wrocław-Paryż, a potem kolej?
Rafi
2005-06-13 19:31:59 UTC
Post by r***@alpha.net.pl
[...]
Mnóstwo autobusów z całej Polski jadących do Francji jedzie właśnie przez
Wrocław. Jeśli samolot nie wchodzi w grę szukaj np. tu: http://www.aura.pl/
Wrocławia możesz pojechać do Valence Intercarsem, choc możliwe że z przesiadką.

Samo Valence nie jest nadzwyczajne, chociaż ładna fontanna w centrum. Polecam
za to w poblizu miasteczko Crest nad rzeką la Drome. Jest tam ogromna
średniowieczna wieża, podobno najwyższa we Francji. Kiedyś można tam było
wykupić złażenie po linie, fajna sprawa. Pływanie na canoe w tym regionie po la
Drome też mi się podobało. Ciekawa okolica, możliwe że do tej pory nie odkryta
przez niefrancuskich turystów.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
r***@alpha.net.pl
2005-06-14 11:07:36 UTC
Post by Rafi
[...]
Jeżeli dobrze odczytałem rozkład jazdy, to przesiadka+nocleg w Zurichu -- nie
bardzo mi to odpowiada. :/ No nic, dzięki, spróbuję coś jeszcze poszukać :)
Pawel Hadam
2005-06-14 11:12:15 UTC
E tam. Mi dziala: http://www.voyages-sncf.com

Hadzio
Pawel Hadam
2005-06-14 11:13:24 UTC
Post by r***@alpha.net.pl
Post by Rafi
[...]
Z Wroclawia dostaniesze sie Intercarse do Grenoble (albo do Lyonu) z
przesiadka w Zurichu (BEZ NOCLEGU), a potem do Valencji juz jak badz.

Hadzio
Rafi
2005-06-14 13:36:33 UTC
Post by Rafi
Post by Rafi
[...]
Obejrzałem to połączenie i nie widzę nic o zadnym noclegu w Zurychu.
Sprawdź to jeszcze raz a najlepiej zadzwoń do biura firmy albo na dworzec i
spytaj bo w życiu zdarza się że co innego jest na stronie a co innego w
rzeczywistości.

W zeszłym roku moja siostra tym autobusem jechała tyle, że przesiadka była do
Hiszpanii. Przy tych przesiadkach może być niezły bajzel, ale nikomu nie każą
nocować w Zurychu, bo by ludziom wychodziła cena przejazdu wyższa niż samolot.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
KaRoLa
2005-06-14 13:59:12 UTC
http://www.voyages-sncf.com/dynamic/_SvTermConsHorPropositionAller?_TMS=1118757380693&_DLG=SvTermConsHorPropositionAller&_LANG=FR&_AGENCY=VSC

tutaj masz rozklad do valence tgv
na gare de lyon jest bezposrednio metro z place de la concorde

KK
Pawel Hadam
2005-06-14 14:10:54 UTC
Post by r***@alpha.net.pl
Jeżeli dobrze odczytałem rozkład jazdy, to przesiadka+nocleg w Zurichu -- nie
bardzo mi to odpowiada. :/ No nic, dzięki, spróbuję coś jeszcze poszukać :)
Zle szukasz:

WROCLAW – Intercars
Gare routière PKS - ulica Sucha
Tel : (+48) 71 367 06 10
Fax : (+48) 71 346 75 31

Wroclaw - Zurich:
http://www.intercars.fr/intercars/liaison/ligne/pologne/zurich_warszawa.htm

Zurich - Grenoble:
http://www.intercars.fr/intercars/liaison/ligne/suisse/zurich_grenoble.htm

Hadzio
r***@alpha.net.pl
2005-06-14 17:11:22 UTC
Faktycznie źle odczytywałem ten rozkład -- ale do czytelnych to on nie należał
:)
Zadzwoniłem i nie ma żadnego noclegu -- autobus w Zurichu od razu jedzie dalej.
Rafi
2005-06-14 20:21:42 UTC
Post by r***@alpha.net.pl
Faktycznie źle odczytywałem ten rozkład -- ale do czytelnych to on nie należał
:)
Zadzwoniłem i nie ma żadnego noclegu -- autobus w Zurichu od razu jedzie dalej.
No rzeczywiscie może niezbyt to czytelne, dlatego zawsze najlepiej sprawdzac u
żródła, jak sie da.
Jeśli faktycznie będziesz jechał przez Zurich to nie zapomnij paszportu. Jak
będziesz miał tylko dowód, Szwajcarzy moga się przywalić.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
r***@alpha.net.pl
2005-06-15 13:34:50 UTC
Dzięki za wszystkie informacje -- o paszporcie pamiętam :)